Nazwa Kursu

Profesjonalna Obsługa Klienta / Recepcjonista

Cele szkolenia

  • zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
  • przygotowanie uczestników do pracy na stanowiskach wymagających kontaktu z klientami

Zakres kształcenia

  • Wybrane zagadnienia prawne w pracy z klientem
  • Podstawy komunikacji interpersonalnej
  • Budowa własnego wizerunku – podstawy autoprezentacji
  • Zasady dobrego kontaktu z klientem
  • Trudny klient – reagowanie na agresywne i obraźliwe uwagi, krytykę, manipulację, nieuczciwość itp.  Asertywność w relacjach z klientem
  • Metody skutecznego radzenia sobie ze stresem
  • Sztuka kontaktu telefonicznego i mailowego

Czas trwania

60 godzin

Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia

Certyfikat oraz zaświadczenie wydane na podstawie § 22 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w  sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652)